Träning

Slänger in lite by handling i den här bloggen TRÄNING! Vad ska de va bra för? Varför tränar vi? Vad är det för fel med att va tjock? Varför är jag tjock ? Varför orkar inte jag? Alla kan men inte jag?

Det är frågor som många av oss ställer och själva varje gång vi stoppar en godis bit i munnen eller små äter i kylskåpet när ingen ser. När det här tankarna kommer upp får man dåligt samvete, vi ångrar det vi just stoppat i munnen. Vi tänker även varför ser inte jag ut som han hon eller det?

Jag vill skriva om träning för när jag pratar/skriver om det blir jag bara mer taggad på att jobba vidare.

Det finns så mycket vi äter/ dricker som det är massa socker och kost gjorda ämnen som gör oss överviktiga.
Lätt yoghurt kan vi ta tillexempel. Gud vad bra tänker vi bara så många % fett, det här är bra för mej. Sen gämför är vi sockerhalten och kollar E-ämnen och lätt yoghurten är farlig för oss, för vår kropp och hälsa.

Alla dom här tankarna snurrar mitt huvud men nu jävla ska träningen bli em mycket större del sv mitt liv så jag kan få en snygg kropp! Därför vill jag skriva om det på bloggen. För att hjälpa och inspera anda människor som är mat beroende




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?