Vem är jag?

Jahop en kort förklaring på vem jag är då, jag heter Mimmi Collin är snart 18 år,  uppvuxen i Åtvidaberg i Östergötland. Nu mera bor jag med min sambo Moa i Boxholm. Men spenderar ändå en del tid i Åtvidaberg med min familj. 

Går andra året på gymnasiet i Mjölby, 
Restaurang o livsmedels programmet servering. 

På fritiden tränar jag mycket för mej är min kropp o hälsa viktig även om jag tycker det är svårt att sköta det då jag är en riktig mat/godis gris. 

Alltid sett ner på min kropp o jämfört mej med andra. Haft ätstörningar för några år tbx som sedan övergick till att jag tröst åt. Fortfarande långt ifrån nöjd men det blir man inte om man inte gör något åt de! 

Sitter fortfarande med några kilos övervikt men kämpar på för att framförallt må bra! 

Men som sagt här får ni följa min utveckling, min framgångar och motgångar, tips på kost, övningar o tänk




Slänger även in en bild på mej själv efter morgonens ben/rump pass  



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?